18.3.13

Jom Dapatkan Berat Badan Yang Ideal!

Bismillahirrahmanirrahim.

Pasti ramai yang ingin langsingkan? Tak perlu berubah 100% seperti model, cukuplah setakat mendapatkan berat badan yang ideal. Set Berat Ideal dari suplement yang seperb hebat dari Shaklee ini bukan bertujuan untuk kuruskan badan tapi adalah untuk "pengurusan" badan anda itu. Lain kan? Nak kurus dan nak meng "urus" kan badan.

Kenapa pentingnya pengurusan badan ni? Meh nak bagitahu.

Ini adalah kerana rata-rata yang mempunyai berat badan yang berlebihan akan lebih terjerumus kepada penyakit yang berisiko tinggi seperti masalah kegemukan, obesiti, darah tinggi, kolestrol, juga sakit jantung. Mungkin ada penyakit lain yang saya tidak sebutkannya di sini. Amat suka saya nyatakan, kesemua vitamin dari Shaklee ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Produk yang super hebat dari Shaklee ini menggunakan formula Leusin yang terbukti secara klinikal. Leusin adalah sejenis asid amino yang membina otot yang terdapat dalam protein tertentu. Program nutrisi yang menggunakan leusin menunjukkan bahawa ia dapat membantu mengekalkan 100% jisim otot. Otot yang sihat penting dalam pembakaran lemak yang efisyen. Produk mana yang terdapat Leusin ini? Ianya terdapat di dalam Cinch Shake iaitu salah satu daripada pakej set ini yang terdiri daripada Herb Lax dan Omega Guard.

Nak tahu apa fungsi ketiga-tiga pakej ini? Meh klik.


SET BERAT BADAN IDEAL

Sesuai untuk wanita mahupun lelaki. Insya-Allah ianya selamat, berhasil dan terbukti. Masa inilah untuk kita anggun menawan di depan suami dan suami kacak bergaya di depan isteri. Tak gitu? Jom dapatkan harga yang super marvellous dari Vitamom klik sini.
  • Herb Lax
  • Omega Guard
  • Cinch Shake

Cara Pengambilan

Cara yang saya beri ini adalah nasihat dari pakar pengeluar suplemen tersebut, dan telah ditetapkan mengikut masa hidup kita seharian.
  • Sebelum breakfast — Cinch Shake.
  • Selepas lunch — Herb Lax.
  • Selepas dinner — Omega Guard.
  • MINUM AIR 3 LITER SEHARI.
Biasanya ramai diantara kaum hawa ni nak sangat cepat kurus. kalau boleh dalam masa sebulan? seminggu? ada yang nak dalam masa 3 hari? Jadi bukan inilah suplemen untuk anda, kerana suplemen hebat Shaklee ini bukannya dadah. Ia adalah vitamin organik yang dirumus khas untuk penyerapan tubuh badan tanpa bahan pengawet dan berbahaya.

Saranan saya.

Semestinya pengambilan air putih perlulah tidak kurang dari 3 Liter satu hari. Dan ini mengikut kepada berat badan anda. 25kg berat badan = 1 liter air. Sebagai contoh, jika berat badan anda 50kg, anda perlu mengambil sekurangnya 2 Liter sehari tetapi untuk program pengurusan berat, anda perlulah menggandakan sebanyak 4 Liter satu hari. Boleh kan? Di sini saya sediakan tips bagaimana anda sebenarnya mampu untuk mengambil air lebih dari 5-6 Liter satu hari. Pasti terbukti. Nak tahu ke? Klik.

Jangan skip jadual makan anda. Terutamanya makan sarapan pagi. Anda haruslah membiasakan diri untuk bersarapan tetapi penting untuk anda mengelakkan makanan yang berminyak, berlemak dan bergula.

Untuk pelanggan Vitamom sahaja, saya akan menyediakan jadual pemakanan yang lengkap dan seimbang. Jadi apa tunggu lagi, jadi dapatkan khidmat nasihat percuma sekarang! Klik. Untuk pembaca blog Vitamom yang super ini, pastikan pengambilan buah dan sayuran yang mencukupi ye.

Seterusnya, senaman. Ramai yang tak suka bersenam. Tapi senang je, dengan hanya berjalan selama 20 minit juga dapat membakar sehingga 140 kalori. Dan terdapat pelbagai cara untuk anda mengeluarkan peluh. Berdisplinlah dan pastikan anda bersenam secara konsisten. Katakan anda boleh melakukan dan yakin pada diri.

Sekian untuk kali ini. Insya-Allah semoga bertemu lagi.

Jazakallah.

No comments:

Post a Comment