26.3.13

Kulit Cantik dan Sihat


Bismillahirrahmanirrahim.

Antara masalah umum wanita adalah kulit yang kusam, tidak sekata, berjerawat, kulit berminyak, bintik hitam dan mempunyai ruang pori-pori yang luas. Kulit yang cantik dan sihat adalah impian bagi kaum hawa.

Siapa yang tidak mahu cantik kan?

Anak dara, wanita yang telah berkahwin serta kaum adam juga semestinya mahu kelihatan berseri dan segak menawan. Tambahan pula sebagai seorang isteri macam saya, Vitamom yang marvellous, wanita dianjurkan agar berhias didepan suaminya.
Ya Allah Ya Tuhanku, sebagaimana Engkau telah memperelokkan kejadianku, maka hiasalah budi pekertiku dengan akhlak yang baik. Semoga Engkau menjauhkan wajahku dari api neraka.

Tapi memang tidak dinafikan ada sesetengah kaum wanita dan kaum adam yang tidak mengambil berat hal kecantikan, kerana baginya asal wajah bersih dari jerawat tiada jeragat yang teruk, itu sudah mencukupi. Sampaikan wajah nampak kusam dan tidak bermaya sekalipun tidak diendahkan.

Ramai yang mengambil jalan singkat menutupi segala jerawat dan jeragat serta ruang pori-pori dengan bahan kosmetik yang ratanya tahu ianya tidaklah boleh kekal lama. Jika muka dibasahi dengan air, maka jelaslah kelihatan bintik hitam dan jeragat, akhirnya terpaksalah menutupi dengan bahan kosmetik itu lagi.

Leceh kan?

Kecantikan bermula dari dalam. Jadi suplemen yang super hebat dari Shaklee ini membantu merawat masalah kulit kusam, jeragat, pori-pori dan segala masalah kulit berminyak dengan hanya satu pakej yang mudah dan terbukti kehasilannya.

Rasa teruja nak tahu? Meh klik.


SET KULIT SIHAT

Sesuai untuk anak dara, teruna, mak budak, bapak budak yang rasa ingin kelihatan lebih anggun menawan dan kacak bergaya. Gabungan di dalam pakej kulit cantik dan sihat ini sangat berguna untuk mencegah jerawat, jeragat, masalah kulit berminyak, bintik hitam dan ruangan pori-pori yang luas dan bagusnya ia menjadikan wajah anda lebih berseri dari dalam. Wah bestnya!

Jom dapatkan harga pakej ini dari Vitamom yang super best! klik sini.
  • B-Complex (?)
  • Vita-C (500mg) (?)
  • Vita-E Complex

Cara Pengambilan

Seperti sebelum ini, cara yang saya beri ini adalah nasihat dari pakar pengeluar suplemen tersebut, dan telah ditetapkan mengikut masa hidup kita seharian.
  • Selepas breakfast — B-Complex dan Vita-C
  • Selepas lunch — Zinc Complex.
  • Sebelum tidur — Vita-E Complex
  • MINUM AIR 3 LITER SEHARI.

Penciptaan dari Allah semuanya cantik dari hujung rambut sehinggalah ke hujung kaki. Maka, perliharalah ia dan bersyukurlah.

Wallahu a'lam bissawab. Jazakallah.

No comments:

Post a Comment